Prawdziwa historia

Zaskakuje niewymuszeniem,
prawdą i rolą przypadku…

W 2014 roku zbudowaliśmy nową polską markę: z polskim kapitałem, dobrymi wartościami i polską myślą techniczną", mówi Jarosław Cybulski, prezes firmy JANDA.

Zaczęło się od spotkania, rozmowy i pragnienia. Krystyna Janda poprosiła, by Jarosław Cybulski, z wykształcenia chemik, prywatnie jej przyjaciel, skomponował "krem tylko dla niej". Miał on być uniwersalny, do użytku rano, wieczorem, nawilżający i błyskawicznie poprawiający wygląd skóry. Tym bardziej, że gwiazda kocha… być naturalną, na co dzień nie maluje się, lubi by jej skóra odpoczywała od ciężkich scenicznych makijaży, które nakłada i zmywa często nawet trzy razy w ciągu dnia. Janda jest też kobietą niesłychanie energiczną, żyje w ciągłym biegu, prowadzi fundację i dwa teatry. Dlatego potrzebowała wyjątkowo skutecznego, szybko działającego kosmetyku.

Prośba została spełniona. Gwiazda przetestowała dziesiątki próbek, które zespół wybitnych specjalistów przygotowywał specjalnie dla niej w polskim laboratorium. Tak powstał flagowy kosmetyk marki: "Krem Nr 1". Krystynie Jandzie bardzo się spodobał i teraz zawsze nosi go przy sobie! Jak sama mówi – wkręciła się do tego stopnia, że postanowiła dać swoje nazwisko całej marce kosmetycznej.

Tak powstała polska marka JANDA. Dla niego to była realizacja największego marzenia. Dla niej nowe, ekscytujące wyzwanie. Kapitał firmy jest więc w 100% polski. Jarosław Cybulski zaprosił do współpracy zespół wybitnych fachowców, którzy swoje doświadczenie zdobywali przez lata w koncernach kosmetycznych z zagranicznym kapitałem. Są to wybitni eksperci od R&D, marketingu i biznesu. Ich doświadczenie i umiejętności to dziś wielka siła marki – JANDA.

Krystyna Janda aktywnie uczestniczyła w powstawaniu kolejnych receptur, wspierając cały zespół swoją kreatywnością i energią. "Rozmawiałam o wszystkim: o konsystencji, kolorze, zapachu, skuteczności" - mówi Janda. "Byliśmy też zgodni, że nie będziemy nikogo karmić obietnicami ponad miarę. Kobiety nie są naiwne. Szczególnie kobiety dojrzałe. Wiele już w życiu przeszły, wiele kosmetyków wypróbowały. Nasze obietnice są więc realne" - dodaje. Cały zespół walczył o to, by mimo bogatych receptur, kosmetyki JANDA były dostępne w przystępnej cenie. Udało się! Tak powstała unikalna kolekcja trzynastu kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, skierowana dla kobiet dojrzałych. A to dopiero początek!