ZESPÓŁ

JAROSŁAW CYBULSKI

WSPÓŁTWÓRCA

Związany z przemysłem kosmetycznym od ponad 21 lat. Chemik, technolog, doświadczony manager i inwestor. Wizjoner. Widzi dalej, szerzej, mierzy wyżej. Niespokojny duch, dla którego droga jest równie ważna jak osiągnięcie celu. Z pasją podchodzi do pracy, ludzi, nowych wyzwań. Wierzy, że największą wartością firmy są ludzie z ich pasjami, zaangażowaniem, kreatywnością. Mąż, ojciec dwojga dorastających dzieci. Dziś prezes firmy JANDA.

Kierował różnymi organizacjami produkcyjnymi i badawczymi. Przez ostatnie kilkanaście lat zarządzał koncernem farmaceutyczno‐kosmetycznym, rozwijając jedne z największych marek kosmetycznych w Polsce (m.in. Dermika, Soraya) oraz znane marki farmaceutyczne jako dyrektor zarządzający i udziałowiec koncernu. Pierwszy manager spoza krajów nordyckich, który zasiadł w ścisłym kierownictwie szwedzkiego koncernu. Wieloletni członek zarządu Polskiego Przemysłu Kosmetycznego. Wyróżniony przez amerykański koncern kosmetyczny jako jeden z najlepszych menagerów w światowej organizacji. Projekty prowadzone pod jego kierownictwem były wielokrotnie nagradzane wieloma prestiżowymi nagrodami zarówno branżowymi jak i konsumenckimi. Aktywnie wspierał rozwój wielu osób, organizacji i stowarzyszeń. Współpracował z najwybitniejszymi managerami światowej kosmetologii m.in: Howard Bernick, Leif Wahlgren, Goran Havander, Tom Monaghan, Jim Chickarello.

Moja zawodowa droga doprowadziła mnie do momentu, w którym mogę realizować projekt u boku jednej z najwybitniejszych Polek – Krystyny Jandy. Zgromadziłem też wokół siebie wybitnych specjalistów, aby mógł ziścić się jeden z najbardziej ambitnych projektów kosmetycznych. Wspólnie budujemy nową markę - JANDA. Uczciwą, prawdziwą, opartą na polskiej kulturze z ogromnym szacunkiem dla każdej osoby. Tworzymy polską markę: z rodzimym kapitałem, dobrymi wartościami i krajową myślą techniczną. Wierzę, że w  przyszłości staniemy się dużą, eksportową marką z sukcesem konkurującą z międzynarodowymi firmami.

MONIKA SPINEK

STRATEGIA

Żyje z pasją: do świata, do ludzi, do pracy. Nie boi się marzyć i podejmować nowe wyzwania. Ceni dobre wartości, bo wierzy, że tylko dobro rodzi dobro. I to dotyczy każdej dziedziny. Z pasją maluje, hoduje kwiaty, słucha ludzi. Żona, matka dwójki dzieci. Z mężem prowadzi otwarty dom. W firmie JANDA odpowiada za marketingową strategię marki. Dba o to, aby marka była realną wartością dla każdej kobiety, spełniała jej potrzeby i zaskakiwała pięknem.

Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie, ekonomista, technolog procesów chemicznych, z zamiłowania malarz artysta. Przez wiele lat odpowiadała za rozwój i strategię marketingową największych polskich marek kosmetycznych (m.in. Dermika, Soraya, Bandi Cosmetics, Aromatrend, Celia). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w przemyśle kosmetycznym: zarówno w polskich jak i międzynarodowych organizacjach. Zarządzane przez nią marki odnosiły sukcesy rynkowe, dzięki niestandardowemu podejściu do kreacji i strategii, zdobywając zaufanie wielkiego grona lojalnych klientek. Wielokrotnie nagradzane przez prestiżowe media, ekspertów branżowych oraz gremia gospodarcze. Żywo zaangażowana w różne inicjatywy społeczne.

Wierzę w ludzi, ich potencjał, pasję i dobre wartości. Wiem też, że nasze kosmetyki są rzetelne, uczciwe i realne. Marka musi szanować swojego klienta. Bo to on jest dla niej największą wartością. Często spotykam się z kobietami: matkami, córkami, babciami, koleżankami. Wszystkie chcą czuć się piękne. Teraz dzięki nowej marce JANDA – mogę nie tylko dać im produkt najwyższej jakości, ale być bliżej nich, prowadząc dialog na temat tego, co jest naprawdę ważne, aby czuć się bardziej szczęśliwą.

ANNA BUKOWSKA

KONCEPCJA I ROZWÓJ

Optymistka, kreatywna dusza, mężatka w ciągłej pogoni za dwiema córkami, które nie przestają jej fascynować i zaskakiwać. Ceni wartości rodzinne, prawość i uczciwość. W firmie JANDA odpowiada za rozwój koncepcji i nowych produktów. Nieustannie poszukuje ciekawych surowców, dzięki którym może zaskakiwać polskie kobiety.

Technolog. Absolwentka Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Warszawskiej, ze specjalizacją chemia kosmetyczna. Wieloletni nauczyciel akademicki w Wyższej Szkole Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, który kształcił rzeszę specjalistów branży kosmetycznej w Polsce. Wykładała także wiedzę o skórze w Policealnej Szkole Charakteryzacji, Wizażu i Kreacji Wizerunku FAM w Warszawie. Dziennikarka i ekspert urodowy w znanym magazynie dla kobiet Uroda. Od początku kariery związana z przemysłem kosmetycznym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach. Rozwijała jedną z największych marek premium w Polsce. Specjalista z zakresu chemii kosmetycznej i pielęgnacji.

Mam w sobie niezgodę na panujący w dzisiejszym świecie wzorzec kobiecej urody. Chciałabym, żeby moje córki potrafiły w życiu dostrzegać prawdziwe piękno. Autentyczne, niewymuszone, bez sztuczności. Aby tak się stało, muszą mieć we mnie i innych otaczających je kobietach dobre wzorce. Kobiety silne, pewne siebie, z wysokim poczuciem własnej wartości. Zadowolone z tego jakie są. Dlatego ta praca jest spełnieniem moich marzeń o tworzeniu szybko działających, prawdziwie efektywnych kosmetyków. Kosmetyków, które będą spełnieniem marzeń kobiet o uczciwej pielęgnacji.

BARBARA GOLIMOWSKA

KSZTAŁT ARTYSTYCZNY MARKI

Niezmordowanie dociekliwa, konsekwentna i kreatywna. Dba o swoją wielopokoleniową rodzinę. Jej dom to miejsce, w którym szczerość, uczciwość i prawda są wartościami nadrzędnymi. Skupia się tylko na ważnych treściach, dlatego ceni umiejętność zwięzłych wypowiedzi. Uczestniczy w wernisażach malarskich. Jest też zapaloną ogrodniczką. W firmie JANDA odpowiada za kształt artystyczny marki.

Absolwentka dwóch kierunków studiów wyższych: Architektura Krajobrazu SGGW, oraz Projektowanie Graficzne WSHE w Łodzi. Ukończyła studia podyplomowe Design Management SGH w kooperacji z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. Przez ostatnie 20 lat projektowała opakowania dla renomowanych marek, m.in. Dermika, Soraya, Wedel, OBI. Dzięki jej działaniom twórczym powstają wspaniałe, nierzadko uznawane za najpiękniejsze opakowania kosmetyków na rynku polskim. Laureatka licznych nagród i nominacji w konkursach na opakowania luksusowe Art of Packaging.

Swoją pracę traktuję jak misję podarowania odbiorcy czegoś niezwykłego i pięknego. Pasjonuję się opakowaniami - ich formą oraz treścią. Mam ich całe mnóstwo. Tak jak w muzyce dostrzegam w nich genialną moc czynienia świata piękniejszym. Jednocześnie staram się nie popaść w przesadę. Dlatego dbam, aby w akcie projektowania pozostało coś ludzkiego. Praca w firmie JANDA to niezmiernie ekscytujące doświadczenie. Łączy wszystko co kocham, sztukę, piękno i kreację. Dążę do tego aby moje projekty prawdzie oddawały charakter i osobowość marki oraz były spójne z wizerunkiem Krystyny Jandy. Dla mnie to wielka radość i ogromne zobowiązanie projektować dla tak wielkiej gwiazdy.

WANDA ROGUSZEWSKA

SPRZEDAŻ

Świetna organizatorka. W branży kosmetycznej pracuje od 1970 roku. Wierzy, że w negocjacjach obie strony muszą być wygrane, a kluczem do sukcesu jest uczciwość, prawda i umiejętność pójścia na kompromis. Mama dwóch dorosłych synów i babcia czworga wnucząt. Interesuje się historią Polski, literaturą polską i polityką. W firmie JANDA odpowiada za rozwój sprzedaży i relację z klientami.

Szanowany i uznawany w środowisku kosmetycznym specjalista do spraw sprzedaży. Od początku swojej kariery zawodowej z wielkimi sukcesami rozwijała branżę kosmetyczną w Polsce. Jest doświadczonym kierownikiem działu eksportu, kierownikiem do spraw dużych obiektów handlowych, dyrektorem sprzedaży w wielu koncernach kosmetycznych. To m.in. dzięki niej zaistniało na polskim rynku wiele polskich marek Polleny–Urody: Kwiaty Polskie, Wars, Makler, Być Może. Wprowadzała i rozwijała marki Ziaja, Dermika, Pollena–Malwa, szczególnie w kanałach nowoczesnych. Dzięki niej swoje miejsce na ryku znalazły także kosmetyki profesjonalne: Dermika Salon&Spa, Beauty Concept (obecnie Yonelle), budując od postaw dział sprzedaży oraz sieć odbiorców. Współpracowała z Rossmann, Douglas, Superpharm, Sephora, Makro. Nieustannie dbała o samodoskonalenie odbywając kilkadziesiąt kursów i szkoleń: m.in z zakresu Techniki sprzedaży, Zarządzanie cenami, Zarządzanie zespołami, Strategie promocyjne, Zarządzanie wierzytelnościami itp.

Uważam, że jeżeli człowiek wierzy w sukces projektu, nad którym pracuje, to szkoda czasu na plan B. Lepiej skupić się na tym, aby ten sukces się spełnił. Dlatego uczestniczę wyłącznie w projektach, w które głęboko wierzę. Przystępując do firmy JANDA, nie miałam żadnych wątpliwości. Doświadczenie podpowiadało mi, że marka odniesie sukces. Nie należy bać się nowych wyzwań podobnie jak rozmowy z nawet "najtrudniejszym" klientem. Trzeba natomiast przygotować się do tej rozmowy lepiej, niż klient się spodziewa. Nigdy nie przypuszczałam, że moja ścieżka zawodowa doprowadzi mnie do momentu, kiedy będę mogła współpracować z jedną z najwybitniejszych kobiet w Polsce. To wielki przywilej i odpowiedzialność zarazem.

DARIUSZ JASZCZYŃSKI

FINANSE

Ekonomista – ceniony analityk i specjalista z zakresu corporate finance, z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w pracy dla sektora rządowego oraz finansowego i przedsiębiorstw. W projekcie JANDA współtworzył koncepcję biznesową firmy i od początku jej powstania był odpowiedzialny za merytoryczne wsparcie kierownictwa w kluczowych decyzjach finansowych i biznesowych. W życiu poświęca się bez reszty pracy oraz rodzinie - jako kochający mąż i szczęśliwy ojciec dwójki dorosłych dzieci.

Pracował w Ministerstwie Finansów, początkowo jako główny specjalista, później jako doradca ministra finansów w okresie transformacji polskiej gospodarki, gdzie opracowywał prognozy jej rozwoju, a także bieżące analizy kondycji finansowej sektora przedsiębiorstw. Był członkiem rządowego zespołu, który opracował koncepcję i projekt ustawy o restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków, co pozwoliło zrealizować największy projekt tego typu w Europie Środkowo-Wschodniej. Związany z Instytutem Finansów, był autorem licznych referatów naukowych dotyczących inflacji, polityki pieniężnej i równowagi gospodarczej oraz raportów poświęconych prywatyzacji i rozwojowi sektora prywatnego w Polsce dla Banku Światowego i Fundacji Friedricha Eberta. Był także członkiem Rady Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. Jako współwłaściciel firmy konsultingowej realizował projekty dla Ministra Przemysłu i Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.. Doradzał przy tworzeniu zamkniętych funduszy inwestycyjnych afiliowanych przy Banku PBG S.A. i Banku BGŻ S.A. oraz w bieżącym zarządzaniu tymi funduszami. Kierował dziesiątkami projektów inwestycyjnych i restrukturyzacji finansowej dla polskich przedsiębiorstw z wykorzystaniem niestandardowych rozwiązań z zakresu inżynierii finansowej, jak również kilkudziesięcioma projektami biznesowymi dla nowo tworzonych podmiotów gospodarczych. Pracował m.in. dla takich klientów jak Bank Handlowy S.A., Fiat Auto Poland S.A., LW Bogdanka S.A., Mennica Polska S.A., PKO Bank Polski S.A., Tele-Fonika S.A., Info-Monitor S.A. i wielu innych.

Uważam, iż podstawowym czynnikiem sukcesu nowo powstających firm jest jakość zespołu pracującego przy ich tworzeniu. W szczególności za kluczowe uznaję kompetencje i kreatywność jego członków, zdolność do pracy w zespole oraz determinację i konsekwencję w realizacji zaplanowanych działań. W zespole pracującym nad projektem JANDA z satysfakcją dostrzegam potencjał niezbędny do osiągnięcia sukcesu, którego z całego serca życzę Pani Krystynie, Panu Jarkowi oraz wszystkim zaangażowanym w projekt.

MAGDALENA DUBAS

MEDIA

Otwarta na ludzi. Uwielbia z nimi rozmawiać, pomagać w rozwiązywaniu trudnych spraw, w co angażuje się całym sercem. Wierzy w dobro i uczciwość. Swojej córce stara się właśnie w taki sposób przedstawiać świat. Pasjonatka dalekich podróży, poznawania innych kultur i codziennego życia ludzi na całym świecie. Szczęśliwa, zadowolona, niepoprawna optymistka. Swoim zaangażowaniem, entuzjazmem i szczerością zaraża innych. W firmie JANDA odpowiada za relacje z mediami. Poszukuje niestandardowych możliwości dotarcia do klienta i komunikacji z nim. Dba o ciepły, przyjazny i profesjonalny wizerunek marki.

Branża kosmetyczna, z którą jest związana od prawie 20 lat, to jej pasja. Z wykształcenia jest kosmetologiem z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i marketingowym. Jej doskonałą znajomość rynku kosmetycznego i umiejętność sprawnego poruszania się w nim kształtowały polski, amerykański i szwedzki model biznesowy. Współtworzyła spektakularny sukces rynkowy firmy, w której pracowała, koordynując jedne z największych aktywności na rynku kosmetycznym w Polsce. Efekty jej starań były wielokrotnie nagradzane przez prestiżowe organizacje i media. Pracując w światowych strukturach koncernu kosmetycznego miała okazję zdobyć unikalną wiedzę i poznać wielu międzynarodowych specjalistów.

Najważniejszą rzeczą i przesłaniem w moim życiu jest prawda i uczciwość. Cenię to ponad wszystkie inne wartości i na nich bazuję w komunikacji międzyludzkiej. Zespół JANDA do którego dołączyłam z wielką dumą, takie wartości również reprezentuje. Lubię rzeczy dobrej jakości, proste w swojej formie, ale solidne. Cieszy mnie, że właśnie takie są nasze produkty, taka jest filozofia marki JANDA i osób, które ją tworzą.

MAŁGORZATA BYSTRZYCKA

LOGISTYKA

Jest spełnioną żoną i mamą trójki wspaniałych dzieci. Razem z mężem prowadzą kursy dla zakochanych i narzeczonych. Z pasją wspiera kobiety w odkrywaniu ich piękna, powołania, pasji i marzeń poprzez cykliczne spotkania i wydarzenia konferencyjne.

Z wykształcenia ekonomista, ukończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Związana od 17 lat z bankowością w międzynarodowej korporacji. Zarządza projektami technologicznymi i operacyjnymi w branży bankowej w skali krajowej, regionalnej oraz globalnej (wdrożenia nowych systemów technologicznych w bankowości detalicznej, internetowej i mobilnej, bezpieczeństwa systemów oraz przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy). Skutecznie buduje procesy w skali globalnej. Doświadczony manager, trener i mentor. Lider pełen pasji do motywowania ludzi, wskazywania im dróg rozwoju. Świetnie czuje się w sytuacjach kryzysowych, wymagających zdecydowanych zmian, poszukiwania nowych rozwiązań z poszanowaniem przede wszystkim człowieka, bo to on jest zazwyczaj źródłem pomysłów na dobre zmiany.

Wierzę, że to kim jestem, determinuje to co robię, a nie odwrotnie. Pracuję w twórczym środowisku, z artystami i chemikami. To cudowne patrzeć jak z zamiłowania, pasji i przekonania o prawdziwości idei powstaje produkt. To pociągnęło mnie, aby wejść w ten nowy dla mnie świat i zaproponować to na czym się znam: do melodii dodać rytm, do wizji - strategię, do wyobrażenia - realną formę, do pływania - synchronizację. Słucham ludzi i staram się pomóc im uporządkować proces zamówień, dostaw, produkcji, wydobyć z niego maksimum efektywności, nie zabijając przy tym ducha. Bo jeśli chcesz zajść szybko, idź sam. Jeśli chcesz zajść daleko, idź w zespole.

MAŁGORZATA GAJEWSKA-ŚPIOŁEK

BADANIA I JAKOŚĆ

Osoba marka. Stale dążąca do doskonałości. Nigdy nie ustaje w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Wierzy, w sukces działań opartych na wartościach, zasadach oraz wytrwałej pracy wiodącej do wyznaczonego celu. Ceni swój dom wypełniony rodziną i chwile spędzane z bliskimi. Pasjonuje się fotografią przyrodniczą oraz literaturą.

Farmaceutka, absolwentka studiów podyplomowych z marketingu i zarządzania na SGH. Przez 21 lat związana z przemysłem kosmetycznym. Uznany technolog i specjalista w zakresie recepturowania i kontroli jakości. Pod jej nadzorem wprowadzono wiele produktów uznanych polskich i zagranicznych marek kosmetycznych. Ekspert w obszarze zagadnień i procedur GMP oraz ISO. Posiada unikalne doświadczenie z zakresu praktycznego wprowadzania nowoczesnych metod zarządzania jakością, projektów badawczo-rozwojowych oraz produkcji do zakładów produkcyjnych.

Cieszę się, że mogłam dołączyć do zespołu, którego praca opiera się na szacunku dla ludzi i wartości oraz wysokim poziomie profesjonalizmu. Podoba mi się koncepcja łączenia pięknego opakowania z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie kosmetologii oraz ich komplementarne wprowadzanie w projektach marki JANDA. Wierzę w sukces produktów, których każdy z etapów powstawania jest traktowany jako ten najważniejszy, a wiodącym przesłaniem całego zespołu firmy jest stworzenie kosmetyku niezwykłego.

WSPIERAJĄ NAS

  • Tomasz Paziewski 

    Ekspert procesów animacyjnych i multimedialnych z sukcesem wprowadzający najbardziej zaawansowane technologie do produkcji filmowej i reklamowej.  Współwłaściciel firmy Badi-Badi wielokrotnie nagradzanej i wyróżnianej w kraju i za granicą za niekonwencjonalne i kreatywne projekty.

  • Andrzej Tyszko

    Wybitny fotograf. Jeden z najbardziej uznanych artystów fotografii reklamowej i artystycznej w Polsce. Twórca wszechstronny, indywidualista, kreator. Jako jeden z nielicznych w Polsce maluje światłem. Jego prace prezentowane były na licznych wystawach indywidualnych w Polsce i poza jej granicami. Zachwycają. Poruszają serca. 

  • Andrzej Urliński

    Wybitny ekspert i uznany autorytet w przemyśle kosmetycznym. Twórca jednej z najprężniej rozwijających się firm w Europie, produkującej zaawansowane technologicznie  maszyny  i urządzenia dla przemysłu kosmetycznego i farmaceutycznego.

  • Dr Leszek Bukowski

    Konsultant i specjalista w zakresie technologii internetowych oraz komunikacji on-line. Współzałożyciel firmy EPI^2 zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu Big Data i wykładowca na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

  • Michał Grzanka

    Wieloletni coach i doradca w przedsięwzięciach biznesowych. W metodzie CoachWise prowadzi zarówno life coaching jak i executive coaching


  • Piotr Jeżółkowski

    Radca prawny. Jeden z najlepszych specjalistów w zakresie profesjonalnej obsługi prawnej projektów biznesowych i inwestycyjnych. Prowadzi własną Kancelarię od ponad 10 lat. Ma ogromną wiedzą i doskonałe wyczucie biznesowe. Otacza się gronem wybitnych specjalistów z wielu dziedzin prawa.


  • Olga Warszawik-Hendzel

    Specjalista dermatolog-wenerolog. Absolwentka I Wydziału Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczony praktyk, wykładowca i nauczyciel akademicki. Posiada wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu nieoperacyjnych zabiegów korygujących i modelujących wygląd twarzy i ciała. Jest Członkiem European Academy of Dermatology and Venerology, International Dermoscopy Society, European Society for Cosmetic & Aesthetic Dermatology oraz Stowarzyszenia Dermatologów Esetycznych. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych.